برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

دستور وزیر محترم ارتباطات برای خرید دوچرخه‌های برقی ایویتک
evtech در اخبار

دستور وزیر محترم ارتباطات برای خرید دوچرخه‌های برقی مجموعه ایویتک

محصولات تولیدی مجموعه صنعتی ایویتک، این هفته یکی از سورپرایزهای جناب آقای آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. در این مراسم، مجموعه صنعتی ایویتک انواع دوچرخه‌های برقی تولیدی خود را در محل دفتر وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایش در آورد و همچنین قرار داد خرید انواع دوچرخه‌های برقی تولیدی مجموعه صنعتی ایویتک منعقد گردید.

این دیدار که در محیطی کاملا صمیمانه برگزار گردید، محصولات گروه صنعتی ایویتک مورد استقبال بسیار قرار گرفت. جناب آقای آذری جهرمی ضمن تقدیر و تأیید از تلاش‌های جوانان متخصص مجموعه صنعتی ایویتک در راستای توسعه حمل و نقل پایدار و کاهش آلودگی هوا، دوچرخه‌های تولیدی گروه صنعتی ایویتک را تست نمودند و محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی را به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین دوچرخه‌های برقی تولیدی بومی کشور برشمردند.

تست دوچرخه برقی ایویتک توسط وزیر ارتباطات

در ادامه این مراسم، محصولات تولیدی گروه صنعتی ایویتک، توسط سایر مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران، از جمله جناب آقای دکتر موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و معاونان شرکت ملی پست ایران و شرکت ارتباطات زیر ساخت، مورد تست قرار گرفت و با اقبال بسیار زیاد برای خرید انواع مختلف دوچرخه‌های برقی روبرو گردید. همچنین مقرر گردید محصولات تولیدی این مجموعه برای سایر کارکنان این وزارت‌خانه و سایر شرکت‌های زیر مجموعه نیز عرضه شود.

نمایشگاه دوچرخه برقی ایویتک در وزارت ارتباطات

تجهیز ناوگان برقی شبکه پستی کشور توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با هفته پژوهش، و با استفاده از دوچرخه‌های برقی تولیدی ایویتک، افتخاری دیگر برای این مجموعه صنعتی می‌باشد. امید است با گسترش و ترویج فرهنگ دوچرخه‌ سواری برقی، شاهد آسمان آبی و عاری از آلودگی در تمام فصول سال در کشور عزیزمان ایران باشیم.

شما می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و این سورپرایز را ملاحظه کنید:سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات