برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چگونه بدون باشگاه و رژیم وزن کم کنیم؟

احتمالا تا به حال برای خود یا اطرافیانتان پیش آمده است که بخواهید وزن کم کنید. در این صورت دو راه در ذهنتان قرار می‌گیرد، یا رژیم غذایی بگیرید و یا این که به باشگاه بروید و به طور جدی ورزش را شروع نمایید. شاید هم بخواهید هر دو روش را اجرا کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که با روش‌های جدیدتر و آسان‌تری می‌توانید به وزن دلخواه خود رسیده و از چربی‌های اضافه خود خلاص شوید.

یکی از این روش‌های نوین لاغری، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به خصوص دوچرخه برقی است که می‌تواند شما را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به وزن دلخواه برساند. در ادامه مطلب از وب سایت ایویتک سعی می‌کنیم این دوچرخه برقی ویژه را از جهات گوناگون مورد بررسی قرار دهیم و به شما نشان دهیم که بدون باشگاه رفتن و یا گرفتن رژیم‌های غذایی سنگین می‌توان به لاغری و وزن ایده‌آل رسید.

تاثیر ورزش در کاهش وزن

فعالیت‌های فیزیکی باعث یک سری از تغییرات آبشاری می‌شوند که می‌تواند روی غذایی که خورده می‌شود، تاثیرگذار باشد. این فعالیت‌ها مقدار کالری‌ای که مصرف کرده‌اید را کاهش می‌دهند و در نهایت منجر به لاغری شما می‌شوند. این تاثیرات در افراد مختلف بر اساس ساختار و ویژگی‌های بدنی متفاوت است. بنابراین باید بدانید که با فعالیت‌های فیزیکی بیش از حد و خسته کردن بدن خود، نباید توقع کاهش وزن شدیدی را داشته باشید، باید دقت کنید که به جای مدت طولانی ورزش کردن، از حرکات و فعالیت‌های فیزیکی تاثیرگذار‌تر و به صورت مداوم استفاده نمایید که زمان کم‌تر و بازدهی بیشتری را شامل شود.

از جمله این ورزش‌های پر بازده، تمریناتی با دوچرخه است. دوچرخه سواری علاوه بر کاهش وزن، تاثیر قابل توجهی بر سلامتی قلب و افزایش کیفیت زندگی (خصوصا در زمان افزایش سن) خواهد داشت. با وجود مزایای دوچرخه سواری، اکثر ما زمان کافی برای انجام این ورزش به صورت مداوم و روزانه را نداریم. به علاوه، خستگی دوچرخه سواری خصوصا برای افرادی که آمادگی جسمانی کافی ندارند باعث می‌شود تا این ورزش مفید و موثر را ادامه ندهند. در اینجاست که دوچرخه‌های برقی مزیت خود در کاهش وزن را نشان می‌دهند. یک دوچرخه برقی دقیقاً مشابه یک دوچرخه عادی برای شما امکان ورزش کردن را فراهم می‌آورد. اما، تفاوت اصلی آن با دوچرخه عادی در این است که وجود موتور برقی در آن شما را کمک می‌کند تا مسیرهای شیب‌دار را آسان‌تر بپیمایید. به علاوه، وجود موتور برقی در دوچرخه آن را به یک وسیله توانمند در حمل و نقل شهری تبدیل می‌کند. با استفاده از دوچرخه برقی شما می‌تواند مسیر محل کار تا منزل خود را با دوچرخه طی نمایید. طی روزانه مسیر با دوچرخه این فرصت طلایی را به شما می‌دهد تا به صورت روزانه و در زمان غیر مفید خود ورزش کنید. بدیهی است در صورتی که خسته شدید یا عجله داشتید می‌توانید با استفاده از موتور برقی به سرعت به مقصد خود برسید. برای همین است که دوچرخه برقی تحرک شما را افزایش داده و در نهایت موجب کاهش وزن شما خواهد شد.

تاثیر رژیم غذایی در لاغری

دقت کنید که استفاده از دوچرخه برقی در کنار رعایت کردن یک سری از عادت‌های مناسب غذایی، می‌تواند تاثیر بیشتری در کاهش وزن داشته باشد. بنابراین اگر قصد لاغر شدن دارید، به میزان غذایی که می‌خورید توجه کنید و بدانید که قطعا مقدار غذا و نوع غذایی که میصرف می‌کنید، تعیین کننده سایز و اندازه دور کمرتان خواهد بود. در واقع رژیم غذایی در کنار استفاده از دوچرخه برقی کمک می‌کند که سریع‌تر به وزن متناسب خود برسید. ولی با استفاده از دوچرخه برقی این اطمینان را به شما می‌دهیم که به هیچ گونه رژیم‌های سنگین و طاقت‌فرسای غذایی نیاز نداشته و با رعایت یک سری از نکات کلی و حذف برخی از غذا‌های پر کالری می‌توانید لاغر و خوش اندام شوید. این نکات کلی غذایی نیز شامل کم مصرف کردن چربی‌ها، هیدرات‌های کربن، تنقلات مضر و فست فود‌ها می‌باشد.

تاریخچه تولید دوچرخه برقی

تقریبا همه افراد می‌دانند که پس از شنا، لذت بخش‌ترین و هیجان‌آورترین ورزش، دوچرخه‌سواری است. اما این ورزش به یک سری آمادگی‌های جسمانی بالا نیاز دارد تا فرد بتواند مسافت‌های طولانی و شیب‌های تند را بدون مشکل خاصی بپیماید. این جا است که تولید دوچرخه برقی در بین افراد معنا پیدا می‌کند. شرکت ایویتک پس از انجام بررسی‌ها و پژوهش‌های فراوان در مورد دوچرخه‌های شارژی و واردات آن‌ها از کشور‌های دیگر و مونتاژ آن‌ها در ایران توانست محصولی به نام دوچرخه برقی را با اخذ مجوز‌های لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید کند و نام خود را در لیست اولین تولید کنندگان دوچرخه برقی در ایران قرار دهد.

دوچرخه برقی 

دوچرخه برقی یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین تولیدات داخلی است که به کمک آن می‌توان به کاهش وزن رسید. با استفاده از این دوچرخه می‌توانید تمامی شیب‌های سخت را نیز بدون کم آوردن انرژی بپیمایید و علاوه بر احساس لذت و هیجان دوچرخه‌سواری، سلامتی و تندرستی خود را با کاهش وزن تضمین کنید. یکی از ایده‌های جذاب افراد نیز این است که این وسیله را جایگزین وسایل نقلیه کرده‌اند و به کمک آن به محل کار خود می‌روند. این ایده پس از مطرح شدن چالش حمل و نقل سبز در سراسر دنیا رواج یافت. امروزه نیز این وسیله را عاملی برای کاهش وزن آسان و رسیدن به تندرستی می‌دانند.

ویژگی‌های دوچرخه برقی 

همان طور که قبلا نیز بیان کردیم، با تمرینات منظم دوچرخه برقی می‌توان بدون هیچ رژیم غذایی سختی و بدون رفتن به باشگاه و اتلاف وقت وزن کم کرد. حال سوال این جا است که چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی در این دوچرخه باعث این امر شده است. در این قسمت به برخی از ویژگی‌ها و آپشن‌های  منحصر به فرد این دوچرخه اشاره می‌کنیم:

۱.سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت

۲.بهره مندی از کروز کنترل

۳.دارا بودن GPS

۴.پیمایش ۴۰ کیلومتر بر ساعت

۵. امکان استفاده آفرودی

۶.دارای صفحه نمایش دیجیتال LCD

۷.بهره مندی از تمام چراغ‌های جلو و عقب دوچرخه

قیمت دوچرخه برقی

لازم است بدانید که قیمت این دوچرخه‌های برقی تحت تاثیر نوسانات ارز می‌باشد ولی شرکت ایویتک  با هدف کاهش قیمت نهایی این محصول پرطرفدار، اقدام به توزیع مستقیم و بدون واسطه دوچرخه‌های برقی نموده تا بتواند با قیمتی پایین و منطقی نسبت به دیگر نمایندگی‌های رقبا به فروش خود بپردازد و متقاضیان خرید این محصول، نگرانی بابت قیمت بالای آن نداشته باشند.

دوچرخه برقی جایگزین مناسب باشگاه

این دوچرخه با کیفیت به تنهایی می‌تواند نقش یک باشگاه کامل را برایتان ایجاد کند و به شما این امکان را می‌دهد بتوانید به کاهش وزن برسید. علت بازدهی بالای این دوچرخه، طراحی مدرن آن و داشتن موتور الکتریکی پرقدرت است. این موتور الکتریکی به دوچرخه سوار این امکان را می‌دهد که راحت‌تر پدال بزند. همچنین این دوچرخه دارای باتری‌هایی است که قابلیت شارژ شدن دارند و می‌توانند سرعت دوچرخه را تنظیم کنند. بنابراین با طراحی ویژه‌ای که این دوچرخه‌ها دارند می‌توانید از رفتن به باشگاه صرف‌نظر کنید و به کمک آن به لاغری و کاهش وزن برسید.

کلام پایانی

تا قبل از تولید دوچرخه‌های برقی، کاهش وزن بدون رژیم غذایی و ورزش‌های سنگین امری غیر ممکن بود ولی امروزه قابل اجرا است. این دستگاه با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد می‌تواند شما را در اسرع وقت و با حداقل هزینه ممکن به وزن دلخواه برساند. پس اگر شما نیز قصد لاغری آسان را دارید با کارشناسان فروش ما در شرکت ایویتک تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت و پیج شرکت، سفارش خود را ثبت کنید. رسالت ما، تولید وعرضه جدیدترین و باکیفیت‌ترین  تجهیزات حمل و نقل و ارائه اطلاعاتی دقیق و مطمئن در مورد دستگاه‌های تولیدی می‌باشد تا شما عزیزان علاقه‌مند بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن، برای خرید دوچرخه برقی متناسب با نیازتان اقدام کنید و لاغری و سلامتی جسمی و روحی خود را تضمین نمایید.

این شرکت در سال‌های اخیر توانسته است با بومی‌سازی بسیاری از بخش‌های دوچرخه‌های برقی و بالا بردن تنوع در تولید این محصول با هدف پوشش دادن، گستره وسیعی از نیاز مخاطبان در رده‌های سنی مختلف، به تولید انواع متنوعی از دوچرخه‌های برقی کوهستانی، شهری، تاشو، ساحلی و … بپردازد. در حال حاضر شرکت ایویتک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین شرکت تولیدکننده دوچرخه برقی و عرضه آن به بازار و دیگر ارگان‌های دولتی از جمله هلال احمر، شهرداری، استانداری، ناجا و …. به فعالیت و تولید می‌پردازد.